IZVĒLNE
0
Jūsu grozs ir tukšs

Jaunais Himalayan 450 — no konveijera līnijas līdz pasaules augstākajai kalnu pārejai 19 300 pēdu augstumā

Ikgadējā EICMA izstādē Milānā šogad motociklu ražotājs Royal Enfield prezentēja jauno Himalayan 450.

Royal Enfield ir vecākais motociklu ražotājs pasaulē, un tas nepārtraukti ražo motociklus kopš 1901. gada. 2016. gadā Anglijas izcelsmes ražotājs laida klajā savu pirmo piedzīvojumu tipa motociklu, ļoti veiksmīgo Himalayan 410. Tas uzreiz kļuva par iecienītu motociklistu vidū, kuriem patīk motocikli, kas nav īpaši sarežģīti. Tā pēctecis Royal Enfield Himalayan 450, kas tika laists klajā Itālijā, praktiski visos aspektos ir pārāks par savu priekšgājēju.

Ideāls līdzsvars

Jaunajā modelī ražotājs ir atradis perfektu līdzsvaru starp motocikla veiktspēju un braucēja spējām. Šajā piedzīvojumu motorciklā ir viss, kas jums varētu būt nepieciešams ceļojumā. Katrs motocikla elements ir pārdomāts un izstrādāts, balstoties uz atsauksmēm no slaveniem ceļotājiem un braucējiem, ar mērķi sasniegt visattālākās vietas. Indijas ražotājam ir bijusi dziļa saikne ar Himalayan jau vairāk nekā 60 gadus, un tieši Himalayan ir šī modeļa radošā iedvesma.

Mērķtiecīgi būvētais Himalayan 450 iedvesmo pārliecībai atteikties no šosejas un izvēlēties bezceļu takas — pirmie modeļi, kas noripoja no konveijera lentes, dodas tieši 24 dienu ceļojumā uz pasaulē augstāko virsotni (19 300 pēdas) Umling La, Indijā.

Jaunais motocikls ir vieglāks un jaudīgāks

Himalayan 450 darbina līdz šim jaunākais, vieglākais un modernākais ražotāja dzinējs Sherpa 450. Tas ir Royal Enfield pirmais ar šķidrumu dzesējamais dzinējs, un tam ir arī elektriski vadāms droseļvārsts. Šī jaunā platforma paver daudzas jaunas iespējas – Himalayan 450 ir par 30% jaudīgāks nekā tā priekšgājējs, ar piedziņas režīmiem un optimālu jaudas un griezes momenta pieejamību. 90% no maksimālā griezes momenta tiek sasniegti pirmajos 3000 dzinēja apgriezienos, iedvesmojot braucēju izvēlēties kalnu maršrutus. Svarīga ir dzinēja jauda un tehnoloģiskie risinājumi, taču svarīgāka ir reāla dzinēja pielāgošana – Sherpa 450 dzinējs ir aprīkots ar 6 pakāpju ātrumkārbu, padarot mērķa sasniegšanai nepieciešamos kilometrus patīkamākus nekā jebkad agrāk, braucot ar lielāku ātrumu.

Jaunās SHOWA apgrieztās kasešu priekšējās dakšas ļaus jums skatīties uz priekšu un plānot savu maršrutu, nevis ierasto vajadzību reaģēt uz katru nelīdzenumu vai bedri.

Līdzsvars starp cilvēku, motociklu un vidi

Tāpat kā pirmais Himalayan modelis, arī jaunais nav paredzēts dominēšanai uz ceļa vai pa mežu ar agresīvām riepām un pārmērīgu jaudu. Himalayan 450 ir izstrādāts, lai atrastu harmoniju ar ainavu un būtu daļa no tās, sasniedzot visattālākos apgabalus. Ražotāja inženieri zina, kā ir būt nogurušam uz motocikla, kad jābrauc tumsā vēl vairākas stundas. Jaunais piedzīvojumu motocikls ir izstrādāts, lai tiktu galā ar vissmagākajiem apstākļiem, sākot ar augstu gaisa ieplūdi upju šķērsošanai, līdz spilgtajam LED priekšējam lukturim labākai nakts redzamībai, izturīgu rāmi un bagāžas stiprinājumiem.

TripperDash – jauns piedzīvojumu kompanjons

Sekojot ideoloģijai "viss, kas jums nepieciešams, un nekas, kas jums nav nepieciešams", jaunais informācijas panelis ir radies ar vienu mērķi - uzlabot braukšanas pieredzi. Jaunajam TripperDash informācijas panelim ir klasiska apaļa forma ar būtiskām funkcijām vienuviet:

  • Pirmā Google Maps pilno karšu ieviešana apaļā ekrānā, kas pieejama līdz pat 130 dažādās valodās
  • Mūzikas, zvanu un ziņojumu vadība informācijas panelī
  • Dažādu braukšanas režīmu kontrole
  • ABS funkcijas deaktivizēšana
  • Svarīgākās motocikla informācijas parādīšana
  • Dienas un nakts režīmi